vineri, 31 decembrie 2010

La multi ani!


S-a mai dus un an. Niciodată nu am înteles de ce se bucură oamenii la limita dintre ani. Văzând explozia de lumină din Noua Zeelandă si explozia de chiote, sotia mea a pus aceste manifestări în balantă cu bucuria credinciosilor care au primit Lumina Sfântă la Ierusalim. Si acolo oamenii se bucurau, dar ei aveau un motiv real. E chiar ciudat că avem cam aceleasi reactii, în situatii diferite de viată.

Anul acesta, însă, da...în acest an mă bucur cu adevărat că-i trec limanul. Simt că pun stavilă unui an greu, tulburător, trist... Cineva spunea astăzi că si în 2011 va fi criză, iar un coleg i-a dat un răspuns foarte fain: "Da, mă, va fi criză si în anul următor, dar de data asta vom fi antrenati." Nu stiu cât de antrenati suntem, dar eu nu mă voi mai lăsa cotropit de spiritul acesta de criză. Au fost în istorie perioade mult mai grele si oamenii au răzbit. Om reusi si noi!

Să fim, asadar, sănătosi, credinciosi, iubitori si pregătiti să învingem! La multi ani, dragilor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu